2009-09-06
 21:58:09

Fort.....

Oj, vad dagarna har gått fort. Har inte skrivit på hela helgen ju :S I fredags var min sambo iväg och besiktade våran bil. Den fick två 2:or. Ojämnbromsverkan fram och ojämnbromsverkan bak :( Men var inte så mycket iallafall. Man får se det så. Igår var vi iväg på kräftskiva hos min sambos föräldrar. Det var trevligt med god mat. Fast jag åt inga oskalade kräftor, bara kräftstjärtar i burk och oskalade räkor. Räkor är ju så gott. Jag skulle kunna äta hur många som helst ju :)
Idag har vi åkt till min mamma och hennes sambo och tittat på deras hundvalp som de köpte igår. Den var jätte söt :P Vill också ha ju men det funkar ju inte om man inte är hemma så mycket. Och senare idag tittade vi på en film men jag somnade. Sedan var det ju Ensam mamma söker idag, och det är ju bra, så det såg vi. Och nu är det dags att krypa till kojs för att komma upp till skolan imorgon. God natt.

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: