2009-09-23
 19:54:11

Ojdå....

Nu var det väldigt längesen som jag bloggade. Jag skulle ju vara flitig och blogga varje dag, hade jag intalat mig själv. Men varför blir det aldrig som man tänkt sig för? Haha. Det har hänt så mycket. Vissa saker kan jag inte ta upp här för det skulle gå alldeles för djupt in i mitt privatliv. Och det är inte meningen att jag ska skriva om här. Vi tjejer har iallafall haft möhippa för min sambos syster. Hon ska ju gifta sig 17 oktober och det ser jag fram emot. Det ska bli jätte kul att gå på bröllop. :) Men först fyller hon 20 och min sambo ska fylla 24 innan.
Jag är på avsnitt 245 av Rederiet så det är inte så mycket kvar nu. Jag vill inte att det ska ta slut. Vill ha något att titta på när man är själv hemma, men får hitta någon annan serie som man kan se. Det är kul att se sådana där gamla serier som man tittade på när man var liten :P Så får man se om man tycker att de är lika bra nu som man tyckte då.... Så kom gärna med förslag på serier som ni tyckte var bra som jag kan titta på :)

Ne, nu ska jag fixa lite innan Idol börjar. Som är en väldigt bra serie som jag följer för övrigt. :P Och det kan man ju inte missa.

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: