2009-09-29
 15:44:55

Praktik

Nu har vi fått reda på vilka praktikplatser vi har fått. Jag ska vara på försäkringskassan. Ska bli kul att se hur de arbetar där. Slipper även att pendla då jag gör min praktik hemma. Så det är skönt. Då sparar man både pengar och tid. Sitter i skolan just nu och väntar på att mitt tåg ska komma klockan fyra. Är så drygt att vänta så länge.
Sen när jag kommer hem så ska jag och min sambo göra ugnspannkaka med bacon i. Blev så sugen på det i morse så jag måste göra det. :) Sen är det Idol idag också. Det får man ju inte missa. <3

Ne nu ska jag gå iväg till tåget och kommer garanterat att somna på vägen hem. Är så himla trött så det är ofattbart. Tur att man är ledig imorgon.

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: