2009-08-27
 09:17:55

God Morgon!

God morgon alla kära läsare. :)
Nu har jag gått upp och tycker faktiskt att jag är väldigt duktig som går upp så här tidigt fast jag är ledig. Men man måste vända rätt dygnet eftersom att man börjar skolan på måndag ju :P

Ja idag ska jag vara hundvakt åt Harry, för Lindha jobbar. Ska hämta honom senast klockan tolv. Han var jätte lugn och mysig i måndags när jag hade honom. Hoppas att han är lika lugn idag :) Sen blir det att laga lite mat när Niklas kommer hem. Sen händer inte så mycket mer. Vi kanske skulle åka och hämta ett databord hos mamma idag som vi skulle få. Får se om det blir bättre än det vi har nu. För nu är det så trångt med skärm och skrivare och mus på bordet. Vi skulle vilja ha en pappershållare på bordet också så man kan lägga räkningarna i den eftersom jag betalar räkningarna vi internet så är ju det smartast ju. Annars lägger man de lite var stans och så hittar man de inte och så får man påminnelse på de :( Det är inte bra.

Aja, nu blir det Rederiet innan jag hämtar Harry!

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: