2009-08-31
 21:07:16

Jaså...

Ja, idag har det inte blivit så mycket bloggande faktiskt. Har varit hos mamma hela dagen. Vi var iväg till stallet där de har deras häst och målade i boxarna. Och efter det så fick jag tacos. Har passat mina små syskon också medans mamma och hennes sambo var och tittade på en hundvalp. :) Så jag och min sambo kom hem för ungefär en halv timme sen, och nu sitter jag och kokar ris som min sambo ska ha med sig i matlåda med vårrullar. :P Tycker inte om att koka ris för det bränner bara fast i botten, kanske beror på att jag har för hög värme på!? Jag vet inte. Provar sänka och allt men det blir ändå inte bra. Tur man inte är kock iaf.

På onsdag börjar skolan också. Längtar faktiskt lite att komma tillbaka i skolbänken och fortsätta med studierna och träffa alla klasskompisar. Ska bli kul att komma iväg. Hoppas att mina skolböcker kommer snart som jag har beställt på lycknis. En väldigt bra sida tycker jag att beställa kurslitteratur ifrån. Alltid fraktfritt och de har de billigaste böckerna också :P Men de saknade en bok som vi skulle ha i den här kursen så får se hur jag ska göra med den. Kanske kan låna den på biblioteket i Örebro.

Nu blir det nog Rederiet <3

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: