2009-08-26
 21:58:05

Välkommen till min nya blogg!

Hej! Har varit så dålig på sista tiden att skriva i min blogg så jag tyckte att jag lika gärna kunde öppna en ny. Ska försöka att bättra mig att skriva nu. Tror att det var två månader sen jag skrev sist, så det måste bli skärpning. Annars kan jag lika gärna strunta i att skriva i bloggen. :) Hehe.

Har iallafall jobbat hela sommaren på Atria Lithells i Sköllersta och stått och packat den färdig gjorda korven i deras förpackningar. Har varit helt okej sommarjobb, med jätte bra arbetskamrater. Det har vart soft. Och på måndag börjar skolan igen. Ska bli skönt att komma igång igen efter detta långa uppehåll. Ska bli skönt att klara av ett år till. Det kommer gå så fort, precis som mitt första år gjorde. :) Nu har jag 2 ½ år kvar att plugga sen är jag färdig utbildad socionom :P Skönt att veta vad man är för något sen. Just nu känns det som att man inte är någon. Satt på sommarjobbet och tänkte hur de som arbetade där kunde göra det året om. Att de inte vill utbilda sig och ha ett mer givande arbete. Men det ska ju finnas folk till allt. Vissa vill väl kanske arbeta där, medans jag inte skulle vilja vara där år ut och år in.......men men det är ju bara lilla jag :P

Nu får det räcka för idag.... ska titta lite på rederiet nu och sedan sova.

Ha det så bra alla där ute.

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: