2010-02-04
 22:17:50

Ännu en dag avklarad...

Jaha, nu sitter man i sängen och ska se om man blir trött och kan sova lite. Men kan ta ett tag för igår var jag vaken så länge. Tittade på Fucking Åmål och Fjorton suger. Var så länge sen jag såg på de filmerna och var sugen att se på ungdomsfilmer. :) Så klockan var väl tre när jag gick och la mig och jag gick upp halv ett. Är inte bra att sova så länge för imorgon ska jag upp halv sex och det känner jag absolut inte för, men jag måste för vi har seminarium i skolan.

Idag har jag skrivit klart mitt skolarbete som ska vara inlämnat imorgon. Det blev nog rätt bra, jag är nöjd iallafall. Efter det gick jag upp till Lindha en sväng och snackade lite. Sedan åkte jag och Niklas och handlade lite på Willys och när vi kom hem så gjorde vi potatisgratäng, fläskkotlett, bearnesesås, sparris och champinjoner. Det var gott. Och sedan tittade vi på filmen Deadline. Den var inte så bra som jag hade hoppats på. Hade förväntat mig en bättre och läskigare film. Den får endast betyg 1 av 5 poäng av mig.



Jaja, imorgon är det skola och kommer inte hem förens halv sex om tågen inte är försenade vilket jag hoppas att de inte är. Men det är de säkert bara för det. :)

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: