2010-02-26
 23:09:55

Bio

Idag har jag och Niklas vart på bio och sett Snabba cash. Den var bra. Det är ju bäst att passa på att gå på bio nu innan bebben kommer för då kan det bli lite svårt på ett tag. :) Det var mysigt med bio och popcorn. Det hör ju liksom till att man köper popcorn. Jag tycker inte att det blir samma sak om man inte köper det. Hihi.
När jag skulle gå på toa innan bion var det även en mamma som började prata med mig i kön.
Mamman: Är det dags när som helst?
Jag: Nej, sista April.
Mamman: Oj, vilken stor mage. Är det tvillingar?
Jag: Nej, det är bara en.
Mamman: Måste vara en stor krabat det där.

Hihi, det är ju kul att det syns att man är gravid iaf. :)

Ne, nu börjar jag bli trött och funderar på att gå och lägga mig. Kanske glor på tv tills jag somnar i sängen. Det är skönt att göra det.

Puss och Kram


:-)Nicole

Kanske är två? ibland har ju den ena bebisen ligga så pass bakom den andra att dom missa det på ul...för oftast är ju en mycke större en den andra tvillingen:-D

Hihi tänk om det skulle komma ut två?!!

Kram!


Veronica

Ne, säg inte så där. Då är det två gånger som den har gömt sig. Och hon sa att det bara är en. Jag tror nog bara att det är en :) Kram!


Nicole

Vilken update:-P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: