2010-02-22
 15:44:30

Dags att uppdatera lite :)

Var ett tag sedan jag skrev nu igen. Det där med att jag ska skriva oftare funkar liksom inte för mig. Känner att sätta sig vid datorn och skriva blogg inte är första prioritet när man kommer hem.

Men, imorgon ska jag till barnmorskan igen och mäta magen, kolla hjärtljuden och se så att allt är bra. Det tror jag, för den lille/lilla där inne leker på för fullt där inne. :) Det är kul faktiskt. Speciellt när jag lägger mig i badet. Då vaknar den varje gång och hoppar runt för fullt där inne.

Har ledigt nu till och med onsdag. Så det är skönt. Blev en veckas ledighet. Eller ledighet och ledighet, man måste ju plugga också för att hinna med allt ju. Har hur mycket att läsa som helst och det kanske inte är det roligaste att sitta och läsa sociallagarna sida upp och sida ner i ett streck men det måste göras. Hihi.

Har även skickat in en intresseanmälan på en lägenhet idag, en trea på bottenvåningen med tvättmaskin och diskmaskin. Men den ska visas för två familjer idag. Och om ingen utav de vill ha den så skulle de höra av sig. Men det är ju ganska stor risk att någon vill ha den. Men hoppas kan man ju alltid göra. De säger ju det att hoppet är det sista som överger en. :) Och jag hoppas in i det sista.

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: