2010-02-12
 20:52:39

Jaha..

Nu var det ett tag sedan jag slrev sist. Tråkigt att man inte har kännt för att skriva något. Vet inte vad det beror på faktiskt. Men har inte haft motivation för någonting. Inte ens att läsa kurslitteraturen som man ska läsa i skolan. Men nu känner jag att jag har kommit in i flytet igen och känner att motivationen börjar komma tillbaka.
Det är väl så, det kommer och går lite det där. Man kan inte alltid vara på topp ju. :)

Har varit hos barnmorskan och gjort glukosbelastning för att se om jag har fått graviditetsdiabetes, och det hade jag inte fått. Så det var ju skönt det. :) Och våran bebis är nu uppe på normalkurvan. Det känns bra.

Niklas var och hyrde fyra filmer i söndags men när han kom hem så upptäckte vi att vi hade fått två filmer av samma, så det var bara tre olika. Så vi ringde och sade till och då skulle vi få två filmer, en chipspåse och en cola nästa gång vi kommer dit. :) Det tycker jag är jätte bra. Det gör ju att man inte blir sur för att de gjorde fel. Annars kan man ju bli rätt förbannad när det är fel.
En film som vi lånade var den svenska serien Morden. När Niklas kom hem och vi började titta på baksidorna så upptäckte vi att den var 6 timmar lång. Men jag tyckte att den var bra.



Den får betyget 4 av 5 poäng. :)


Ne nu fortsätter Let´s dance som jag ska se.

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: