2010-02-01
 16:45:17

Måndag.....

Idag har det inte hänt så mycket. Har varit på ica Maxi och köpt två par jogginbyxor som de hade extrapris på. :) Det var nice. Ett par svarta och ett par gråa. Det behövde jag verkligen. Har ju nästan inga byxor att ha på mig överhuvudtaget. Sedan handla jag lite mat till köttfärssåsen som jag ska göra alldeles strax. Köttfärsen är inne i micron och tinar nu. Hade glömt att ta upp den ur frysen. :S

Sedan har vi haft besök av en barnmorska som skulle göra en intervju om vad vi tyckte om ultraljudet och lite runt omkring det. Så hon har precis åkt nästan.
Sedan har vi tvättid nu också men som tur är så tar Niklas hand om den. Det är så jobbigt att springa upp och ner för trapperna hela tiden. Jag blir så himla andfådd nu så allt är jobbigt att göra. Usch på det.

Ne nu ska jag börja med maten.


Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: