2010-02-25
 11:02:03

Skolan......

Sitter i skolan och har rast just nu. Tågen mellan Arboga och Eskilstuna är inställda som vanligt så det blev att åka buss i morse och sedan buss hem också. Det är inte kul.
Igår lämnade jag in min mobiltelefon på lagning och de hade ingen lånetelefon som jag kunde ha under tiden så jag är utan telefon. Och snacka om att jag känner mig helt tom. Kan inte ringa någon, kan inte skicka sms. Usch vad piss det känns. Har ingen telefon hemma heller som jag kan använda för jag har aldrig haft tre förut så alla andra är låsta till andra operatörer. :(
Men men, det är bara att gilla läget.
Klockan tolv ska jag vara hos studievägledaren och prata om studieuppehåll eftersom att jag ska ta uppehåll ett år. Det ska bli skönt att slippa pendla ett tag. Sedan har jag bara ett och ett halvt år kvar. Och det kan man ju stå ut med. :) Hoppas att det kommer bli ett långt och skönt och mysigt år hemma.

Var hos barnmorskan i tisdags också och allt såg bra ut. Min barnmorska var sjuk så jag hade en praktikant istället. Men det gick hur bra som helst. :) Frågade även henne om man kunde få svårt att andas under graviditeten eftersom att jag har jobbigt med andningen. Och tydligen så kunde man det. Den kunde liksom trycka mot lungorna och det skulle jag inte oroa mig för om det inte var jobbigt hela tiden och att man blev sängliggandes för att det var så jobbigt. Men det är det inte än iaf. :)

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: