2010-02-05
 15:27:35

Tråkigt...

Ja, nu sitter man i skolan och väntar på att tåget ska gå klockan 16.07. Eller tåg och tåg, ska åka buss från Eskilstuna till Arboga för tåget är inställt. Som vanligt då. Om jag har tur så är det direktbuss till örebro så jag slipper byta till tåg i arboga. För Niklas ska ändå komma och hämta mig i Örebro idag för vi ska åka och handla lite tills ikväll.
Ska göra tacopaj :) gott gott

Idag har vi haft seminarium i skolan. Det gick bra. Tycker inte om att stå och prata inför folk men det gick faktiskt rätt så bra idag. :) Tur det. Men det är så jobbigt att stå upp länge nu när jag är gravid och det kändes också. Hihi.

Börjar känna mig dålig, tror att jag har feber. Det känns som det. Men hoppas att det inte är så för jag vill inte bli sjuk. Det är så tråkigt att vara sjuk. Usch. Och magsjuka vill man absolut inte ha. Usch på det. Hoppas att man klarar sig ifrån allt det där.

Ne nu ska jag sitta och fortsätta att vänta. Be right back.

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: