2010-01-23
 16:10:15

Äntligen klar :)

Jaha nu har man städat klart. Dröjde längre än jag trodde faktiskt. Har gjort rent ugnen också.
Ugnsrengörning:
1 del såpa
3 delar vatten

Spraya i ugnen.
Sätt ugnen på 100 grader och låt verka i 20-30 minuter.
Därefter torka av. Om det är mycket ingrodd skit så kan det behövas göras två gånger. :)

Det gick väldigt bra med såpa men ugnsluckan fick jag ta med Yes power spray. :) Då gick det bort.
Förstår inte hur skit kan sitta så hårt. Men nu är det gjort iaf. Det är skönt det.

Så nu sitter jag och väntar på att Niklas mamma och pappa ska komma hit. Vi ska äta tacos. :)

Sedan imorgon har jag inget planerat. Undrar vad det blir att göra då? Har inga förslag men jag blir så rastlös av att bara vara hemma. Var inte så förut men nu vill jag åka bort varje helg. Hihi. Det är konstigt sånt där.

Puss och Kram


Nicole!

Skönt och ha det rent och fint!! Funka såpan i ungen eller fick man gnida fingertopparna av sig ialf?

Förresten det där du prata om med att det kryper i bena, är vanligt under graviditen läste jag!! Känner igen det där med rastlösheten!! Höll på med massa saker här hemma och åkte runt och fixa massa saker..mer under graviditeten än innan:-) så konstigt för först ville jag inte gå ut alls och ville bara sova sova sen blev det ändring och jag ville göra allt!:-) skumt!!

kram-!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: