2010-01-26
 20:46:20

Ett litet uppehåll....

Jaha nu har jag inte bloggat sen i lördags. Vet inte varför det inte blivit av. Har liksom inte tänkt på det bara. :) Hihi.
I lördags kom iallafall Niklas föräldrar hit och vi åt Tacos och tittade på Robinson. Efter det så spelade vi lite kort. Sedan i söndags så var vi på kalas och käkade smörgåstårta. Det är gott. :)

Igår var jag ledig från skolan så då åkte jag och Niklas till Örebro och hyrde fyra filmer som man fick ha i en vecka. Det kostade 129 kronor. Lätt värt det. Det är skit bra att man får ha de i en hel vecka och det gäller nyheter också så då behöver man inte känna någon press att man måste hinna se de på en dag. Vi hyrde Wallander - Dödsängeln, Sommaren med Göran, Snuten i varuhuset och Flickvänner från förr. Så igår såg vi på Wallander och Sommaren med Göran. De var bra båda två faktiskt.
Kanske blir en till film imorgon för då är jag ledig :)

Idag har jag vart i skolan. Har haft föreläsning om förvaltningsrättens grunder. :) Kul. Haha. Måste verkligen läsa i boken men har den inte än. Måste fixa den.

Aja, nu ska jag göra mig i ordning och lägga mig i sängen och glo på tv.

Puss och Kram


Nilsolle

Flickvänner från förr har vi oxå sett här för någon vecka sen! vad tyckte du?

kram-!


Veronica

Jag tyckte att den var sådär. Somnade faktiskt och missade slutet. Men bättre filmer har man väl sett. Kram



PUBLICERAT: 2010-01-31, 22:52:18 | URL: http://blivandesocionom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: