2010-07-11
 23:51:55

För fort...

Denna helg har gått för fort. Känns som att man inte har gjort så mycket. Igår var vi hemma hos mamma en sväng och hälsade på. De bjöd på pizza. Sedan på kvällen var det Speedway Gran Prix på tv och det missade vi ju inte. :) Syrran var här och sov hos oss. Efter GP:et på tv så började jag och syrran att städa lite.
Jag och Niklas fortsatte att städa imorse och sedan åkte vi till mamma en sväng igen och åt lasagne och sedan jordgubbar med glass. Fast jag åt bara en jordgubbe, vill inte riskera att Stina ska få ont i magen eller utslag. Det är så tråkigt.

Vi prövar även att hon äter utan att få sina magdroppar Minifom från och med idag. Får hoppas att det funkar. Så är väl lite onödigt att smälla i sig massa jordgubbar också. Det blir dubbel utmaning och det är ju onödigt.

Stina och jag har även badat i badkaret idag. Hon tyckte det var jätte kul och sprattla och hade sig, enda tills hon blev hungrig. :)
Medans jag och Stina badade så dammsög pappa Niklas och han tvättade också. Så nu har vi lite rena kläder igen :P

Tack syrran för lite hjälp med städningen, du får säga till om du vill ha hjälp att möblera om i ditt rum :)


Puss och Kram


Nicole

tjänster och gentjänster:-)

Snäll städhjälp du har:-)

Tack tack hoppas det är över snart, känner mig bättre idag ialf, så nu hoppas vi det är ännu bättre imorgon:-)

Ja visst var tröjan cool, Hur ofta hittar man speedway tröjor liksom?:-)

Kramar ifrån oss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: