2010-07-13
 23:33:04

Helt slut..

Nu är jag helt slut. Ska bli skönt att lägga huvudet på kudden och sova nu. Idag kom mitt paket med badkläder från Ellos, har inte hämtat det än. Skulle gjort det och åkt och bada men det blev inte så fint väder. :) Hihi.
Regn och åska, men det var väl välbehövligt. Skönt om det kan bli mer behaglig luft att andas ute. Inge kul att gå ut då man smälter bort så fort man sätter foten utanför dörren. :(
I hopp om att vi skulle åka och bada idag började jag göra pasta sallad med kyckling i. Men insåg rätt snart att det inte skulle bli något bad. Så första doppet för i år får vänta. Men hoppas på bättre väder i veckan så det blir den här veckan i alla fall.

Nu på kvällen blev det att göra en sockerkaka, men hade ingen mjölk hemma så fick bli ett nytt recept. Det ska inte göras om. Det blev den plattaste och torraste sockerkakan som jag ätit. Tråkigt, jag som var så sugen på något gott. Men men, får göra någon ny en annan dag. Vill ha lite ork och baka bullar någon dag också :)

Efter en väldigt varm dag i början och mycket ståendes i köket skule jag ta ett välförtjänt bad, men gissa vad.
Jo efter ungefär 15 minuter i badet så var det någon som var hungrig. Lilla Stina äter så ofta på kvällen, men det är väl för att bunkra upp för natten så hon kan sova hela tiden. Det tycker ju jag är bra men det är så jobbigt när hon ska äta så ofta för man kan inte göra så mycket. Men hellre det än att hon ska vakna åtta gånger per natt. =)

Så det var en liten uppdatering iaf. Ska snart gå och lägga mig.

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: