2010-07-29
 10:41:24

Länge sedan....

Nu var det väldigt längesen som jag skrev något här. Har inte riktigt haft tid för det.
Men sedan sist så har vi vart på en liten semester till skåne och hälsat på pappa Niklas syster och hennes man. Det var super mysigt och väldigt skönt att komma hemifrån. Jag hade kunnat stanna längre men eftersom att jobbet kallade för Niklas så gick inte det. :( Tråkigt men sant.

Nere i skåne så gick vi på ett köpcentrum och jag fyndade två tunikor på rean, endast 98 kronor för båda. Stina fick en barbapapa romper och tre dregel haklappar. Detta var inte på rean dock, men det behövdes :)
Pappa Niklas hittade inga kläder men fick med sig två tv-spel hem. Dessa kostade endast 29 och 15 kronor. Så det blev billigt.

Här är Stinas dregel haklappar.

(bild från hm.se)

Hittade ingen bild på barbapapa rompern men kanske lägger upp en sen med ett eget taget kort.

Vi har även varit på glasscafé. Detta passar mig utmärkt eftersom att jag älskar glass. Det är nog det bästa som finns. God glass, stössel, topping, banan och grädde :) Jätte gott.

Stina har fått sina 3 månaderssprutor också. Det gick bra men hon tyckte verkligen inte om det. Hon gallskrek och vart jätte ledsen. Men efter lite tröst så var det bra sen. Hon fick lite feber första dagen, 38,2 grader, men dagen efter var tempen nere på 37,8 så den sjönk och försvann väldigt fort. Så då hade vi tur, eftersom att det var precis samma dag som vi skulle åka till skåne.

Aja, det var en liten update. Ska försöka skriva mer.

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: