2010-07-07
 10:39:48

Mitten på veckan :)

Ja, idag är det onsdag. Och imorse blev jag väckt av sotaren som skulle rensa ventilationen ovanför spisen. Tio över åtta plinga det på dörren. Snacka om att jag var trött då. Men som tur var så vaknade inte Stina utav ringklockan. Hon har sovit jättebra inatt (som hon gjort i ungefär 2 veckor nu). Hon sov ungefär 9 timmar. Skönt att få sova på nätterna. Men jag satt och fixa lite med min blogg så jag gick inte och la mig förens vid halv tre. Men jag får väl skylla mig själv.
Måste fixa min header och allt som försvann när jag ändrade design. Men orkar inte just nu, tog ju sådan tid sist jag gjorde det.

Idag ska vi även åka och hälsa på pappa Niklas på jobbet. Hans syster och hennes kille är uppe och hälsar på från Skåne och de ville åka dit. Ska bli kul :)

Stina blir mer och mer nyfiken för varje dag. Nu vill hon så gärna stå upp i knät och hon är faktiskt väldigt stadig. :) Det är så kul. Och igår fick hon en barnvagnsleksak som man hänger på sufletten. Hon fick ju låna Vincents när vi var ute och gick med de en gång och hon tittade så på den, så tror att hon kommer uppskatta denna jätte mycket. Tack, farmor och farfar. :)

Puss och Kram


Thess

det vaar supermysigt att gå runt där :)

och Stina har blivit så stoor! och som du sa stadig, nästa gång jag kommer upp springer hon väl ;) hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: