2010-06-21
 23:09:17

Fix och trix...

Har fixat lite mer på bloggen. :) Det är kul faktiskt, men vågar mig inte på att göra en helt egen design än. Men det kommer. :) Skulle vilja kunna det också.

Idag har jag och Stina inte gjort så mycket. Har sovit middag för jag soc så dåligt natten till idag. Gick och la mig vid halv fyra och gick upp kvart över sju. Det är självförvållat jag vet. Men fastnade vid bloggen. Hihi.
Pappa Niklas kom inte hem förens halv sex idag för batteriet i bilen hade gett sig och det gick inte att starta med startkablar heller så han fick ta tjänstebilen hem.

Imorgon ska vi gå ut och gå iaf. Var inte det idag för att barnvagnen låg kvar i bilen efter helgen och bilen hade ju pappa Niklas till jobbet. Men nu är den hemma. :)

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: