2010-06-13
 18:37:03

Söndag, helgen över....

Jaha, nu är det söndag igen och helgen är över. :( Tråkigt, för då ska pappa Niklas jobba imorgon igen. Jag skulle kunna vänja mig vid att vara hemma hela dagarna med Stina och Niklas. Men det är ju alltid roligare att vara två hemma än att vara själv ju.

Igår fick Stina äta mjölk från nappflaska då mjölken vara slut i brösten. Det var första gången hon åt med flaska och det gick jätte bra. Idag har jag kunnat amma igen men börjar känna att det börjar tryta nu framåt kvällen. Hoppas att det inte är så. Jag hade ju hunit pumpa ur tre gånger, men har bara en laddning kvar nu i frysen. Så om det tar slut nu så blir det ersättning istället.

Idag har vi haft en heldag hos svärföräldrarna. Trevligt. Niklas har tittat lite på bilen, då den låter lite onstigt. Men vet inte om det blev något bättre. :( Skulle vilja ha en ny bil. Och då ska det vara kombi. :)

Vaknade vid fyra imorse och hade så ont i ryggen så jag inte kunde sova. :( Så gav Stina mat då och sedan hoppade jag i badet vidkvart i sex och somnade där. Det blev bättre då iaf. Men man är ju inte så speciellt pigg idag inte.

Stina blir iaf mer och mer med för varje dag som går. Det är så roligt att se hur hon utvecklas. Ler och följer med och leker i babygymmet nu. :)


Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: