2010-11-30
 01:01:00

Tid och julklappar

Hejsan!
Var väldigt länge sedan som jag skrev här. Känner att jag inte riktigt har tid till det. Det går för runt här hemma just nu. Niklas jobbar 7-17. Han kommer hem kvart i sex, då är det mat och sedan vill man umgås. Och på dagarna så leker jag och Stina. :) Den enda tid som finns är nu på nätterna när det endast är jag som är vaken.
Helt tyst är det i lägenheten. Till och med katterna sover nu. Haha.

Men får se om jag hittar lite tid. Kan ju iofs skriva när Stina sover middag ju. :) Men då brukar jag ha annat för mig eller så sover jag med henne, beror på hur natten har varit.

Jag och Niklas har varit iväg och handlat julklappar nu i helgen som var. Det är så skoj och gå runt och shoppa och sedan slå in klapparna (de som inte blir inslagna i affären). :) Har handlat de flesta julklapparna faktiskt. Har några kvar. Och Stina kommer man väl aldrig bli klar med julklapparna till. Man hittar alltid massa grejer som man vill köpa till henne. Men hatar att åka och handla sista veckan när alla andra ska handla. Så brukar det alltid bli. Och då får man trängas och stå i kö. Usch, det är inte kul. Så ska försöka bli klar snart. För det är ju snart jul. :)

Nu börjar klockan bli mycket och det är dags att sova (egentligen för länge sen). Hoppas att snuttan sover hela natten i sin säng. :)

Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: