2010-10-07
 00:17:41

VARNING! Om någon som läser detta brukar...

VARNING! Om någon som läser detta brukar sitta inne på 10-öres sajten mrsvensson så vill jag avråda er från detta! De har fått in flera anmälningar att de inte skickar varorna efter vunnen auktion. Detta har hänt mig nu. Jag vann en auktion på en dammsugare och betalade in för att få hem den. Men det tog veckor, månader. Till slut kontaktade jag de och frågade och det ända jag fick till svar var att de låg efter med sina leveranser och att jag skulle ha överseende med det. Och jag väntade och har fortfarande inte fått någon dammsugare. Auktionen vann jag i mars och det skulle ta max 5 veckor att få varan. Men har fortfarande inte fått den. Så buda inte något på mrsvensson, de luras bara!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: