2010-09-23
 22:59:45

Attans.....

Nu håller vi tummarna för att vi vinner tävlingen om den fina filten som avslutas idag. Vore jätte roligt......

Idag har jag och Stina haft besök av Moa och Peter, ett par föräldrar från föräldragruppen. Det var trevligt. Vi måste ses fler gånger. Och deras son hade blivit så stor.
Jag kan inte fatta att de redan är fem månader. Tiden har gått så fort. Den bara springer iväg.

Igår stostädade jag och Niklas nästan hela lägenheten. Och när jag skulle dammsuga i lilla toaletten så skulle jag böja mig ner och tog tag i handfatet lite grann. Då rasa det bort från väggen. :( Konstigt. Niklas fick ringa til bovärden idag så de kom ut och tittade på det och skulle återkomma imorgon om de hann. Vi får se.

Ne nu är det dags att sova.

Puss och Kram

(Förresten, någon som vet hur man mobilbloggar?)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: