2010-09-20
 23:21:36

Funderar.....

Nu var det så där länge sen som jag bloggade. :( Tråkigt men känner inte att det är kul att blogga just nu.
Funderar på att lägga ner bloggen tills vidare men vet inte. Ska ge den en chans till :)

Igår var det val, och självklart var jag och röstade. Jag tycker inte att man kan klaga om man inte deltagit.
Då har man ju själv inte varit med och påverkat utgången i valet. Det blev ju ett minst sagt konstigt resultat i årets val. Men får vänta på alla förtidsröster och utomlandsröster innan man ropar Buuu..

Stina har börjat ätit mat och gröt. Men vi har inte kommit så långt än så att hon äter en hel portion men vi är på god väg. :) Hon har även rullat runt för första gången från mage till rygg och från rygg till mage. Detta gjorde hon på samma dag. Hon börjar bli så stor min "lilla" prinsessa. Och tiden går så fort. Önskar att den gick lite saktare.

Den 8 Oktober fyller Niklas 25. Jag har redan fixat present till honom. :) Jag kan knappt vänta med att ge den till honom. Är så nöjd. Hihi. (skriver inte vad det är här ifall han skulle få för sig att läsa, vilket han inte brukar men man vet aldrig)

Stina och jag har även börjat på babysång på måndagar. Det är jätte kul. Det tycker både hon och jag. Hon blir jätte glad så fort hon hör musik eller att någon sjunger. Och det är kul att hon tycker om det.

Idag var babysången inställd men vi var och fikade med några från föräldragruppen. Det var trevligt. Kul att man träffas ibland så att inte allt bara rinner ut i sanden. Men själv är jag så dålig på att ta tag i saker, skulle vilja vara bättre på det faktiskt. Ska försöka ta tag i mig själv och fixa iordning här hemma ordentligt nu. Fixa ordning Stinas rum och få fint. Är så less på att gå hemma i detta kaos :(

Skönt nu när Niklas har fått fast jobb också, då kan man spara lite mer och få de möbler man vill ha. Just nu känns det som att man har ett ihopplock bara. Och det ska bli kul att kunna fixa här hemma. Längtar.....




Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: