2010-09-21
 09:34:20

Personlig almanacka

Har ni hört talas om en personlig almanacka som man kan designa som man vill?
Jag hade inte det förrens ett tag sedan och jag vill verkligen ha en sådan.
Jätte praktiskt att kunna lägga in som man vill.



Nu har du chansen att vinna en sådan almanacka hos MansonDusts.
Almanackan kommer från Personligalmanacka.se. Klicka HÄR för att titta hur de ser ut.
Tävlingen avslutas den 26/9 kl. 23.59.

Jag är med och tävlar om en sådan almanacka och hoppas verkligen att jag vinner en!!

Puss och Kram


Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vilken rolig! Skulle jag behöva sen med jobb och förskola nästa år o så!



PUBLICERAT: 2010-09-21, 21:02:28 | URL: http://niconic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: