2010-09-26
 21:34:08

Slappar dag...

Idag har varit en sådan där skönt slapp dag. En sådan dag som det känns som att man måste ha ibland.
Har tittat på avsnitten av Idol som vi missade i torsdags och i fredags. Och jag måste bara se imorgon för då får man reda på om det är madelene eller jamilla som går vidare och jag hoppas på den sistnämnda. Jag är nästan lite nervös, så mycket hoppas jag att det är hon som går vidare.

Igår var det ju gp på tv, och som jag trodde så vann Tomasz Gollob. Så nu är det klart att han blir världs mästare. Det är första gången för honom och det är han faktiskt värd så som han har kämpat. :)

Imorgon ska jag och Stina på babysång (jag hoppas att det är imorgon så att det inte är inställt) och så ska Niklas ringa till veterinären för Izor går på toa hela tiden men det kommer nästan ingenting när han kissar och sedan tvättar han sig där nere hela tiden. Såg även ut som att det var blod där. :( Så hoppas att det inte är något allvarligt.


Puss och Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: